Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  31.05.2009 07:52 ma4be
 
Bývalý premiér a předseda ODS Mirek Topolánek je pokrytec, který mění svá vyjádření podle toho, k jakému auditoriu hovoří. Říká Britům, Polákům, Němcům vždy co chtějí slyšet. Čeští voliči mu sotva mohou věřit.

Když za „mrtvou“ označil LS prezident Václav Klaus bezprostředně po jednání Senátu dne 6.5.09, sklidil za to obrovskou kritiku mnohých českých politiků, a nejvíce od tehdejšího premiéra Topolánka.

Pokrytecké jsou i řeči ODS o vytvoření opoziční frakce v Evropském parlamentu.
Jan Zahradil se k podpoře Lisabonu zavázal právě výměnou za přijetí do frakce Evropské lidové strany v Evropském parlamentu. „Pokud jde o proces ratifikace Evropské ústavní smlouvy, vezme ODS v úvahu při svém konečném stanovisku výsledek ratifikace v ostatních členských zemích EU,“ slíbil Zahradil písemným prohlášením po zvolení do Evropského parlamentu v roce 2004 Hansovi-Gertu Pöteringovi.

ZÁSADNÍ VÝROKY A POČINY TOPOLÁNKA KOLEM EVROPSKÉ ÚSTAVY A NÁSL. LISABONSKÉ SMLOUVY (LS):

1) V roce 2003 slavnostně podepsal předseda ODS M. Topolánek spolu s předsedy britské Konzervativní strany a polské strany Právo a Spravedlnost tzv. Pražskou výzvu.

„Evropské národy nepotřebují smlouvu – ať již se jmenuje Ústava nebo ne – stlačující všechny evropské země do jednoho ekonomického, politického a právního rámce. Bohužel, přesně tam však směřují výsledky Konventu o budoucnosti EU. Proto je třeba podrobit je jedinému spolehlivému testu – lidovému hlasování, referendu,“ napsali předsedové na slavnostní listinu na pražském Žofíně.

Tuto smlouvu M. Topolánek NEDODRŽEL: ve funkci premiéra podepsal Lisabonskou smlouvu a jako poslanec pro smlouvu hlasoval – podrazil tak britské konzervativce i polskou Právo a Spravedlnost. Nyní má ještě tu drzost na jejich sjezdu označit smlouvu za mrtvou – on, který udělal maximum pro její oživení(!).

2) Mirek Topolánek: Ještě horší než evropská ústava je debata o ní
Z rozhovoru pro Ihned.cz dne 26. 1. 2005 uvádíme tato slova Topolánka:

Jsem velký Evropan, který se provinil jen tím, že odmítá evropskou ústavu. Je psána jazykem agitek z doby nedávno minulé. Vyznat se v ní nemůže vůbec nikdo, ústavních záležitostí se týká možná z jedné třetiny. Všechno ostatní je neuvěřitelný nános blábolů a neskutečné vaty. Jsou tam články, které si protiřečí. A pak je tam samozřejmě pár věcí, které já pokládám za velmi nebezpečné.
Měl by to být dokument, který buď musí být schopni napsat na deset stran, nebo ho vůbec nemají dělat. Pokud tím chtěli zjednodušit mechanismy fungování EU, nepovedlo se to.

Pouze dosavadní smlouvy dali na jednu hromadu a implementovali je do ještě většího paskvilu, který - jak jsme se shodli i s kolegy, kteří nakonec zvednou ruku pro - pokud člověk přečte, nikdy nemůže za střízliva odsouhlasit.

Ještě horší, než co je v ústavě napsané, je způsob, jakým se o ní vede debata. To není žádná debata, ale normální brutální nátlak, který nemá s rozumnou demokratickou diskusí nic společného.

3) Topolánek: Proč nejsem eurofederalistou 25.10.2006
Z obsáhlé úvahy vybíráme:

Chci Evropu, a všimněte si, že zcela záměrně neříkám Evropskou unii, nýbrž Evropu, dle konzervativně-liberálního konceptu. Tedy Evropu obchodujících, spolupracujících národních států, které kooperují jen v těch oblastech, kde je to výhodnější a efektivnější, než samostatný postup. Chci Evropu, která má společnou politiku jenom tam, kde existuje jasný konsensus a ostatní záležitosti ponechává v kompetenci národních států. Vyznávám Evropu mezivládní spolupráce, Evropu bez nárůstu centrální a ve své podstatě nedemokratické moci. Chci Evropu, ve které se každá země může svobodně rozhodnout, které oblasti kompetencí si ponechá a které bude sdílet s dalšími členskými zeměmi. Chci svobodně obchodující Evropu, která podporuje podnikání a neuvaluje dusivé regulace na kdeco a kdekoho. Chci takovou evropskou integraci, která daňovou, hospodářskou a sociální politiku ponechá národním státům, protože to jsou hlavní oblasti ideologických rozdílů mezi stranami. Integraci, jež respektuje suverenitu národních států ve věcech zahraniční a imigrační politiky. Chci takový dokument, a ať se klidně jmenuje ústavní smlouva, který všechny výše uvedené principy jasně vymezí a zaručí. Proto nejsem eurofederalistou!

Nechci žádné Spojené státy evropské. Nechci tedy umělý, bruselskými byrokraty nadekretovaný, evropský superstát. Nechci další prohlubování evropské politické, měnové či bezpečnostní integrace.
Nebudu se podílet na vytváření žádné konkurenční bezpečnostní nebo vojenské struktury, jež by měla omezit manévrovací prostor Severoatlantické alianci. Nechci se vzdát našeho práva určovat výši daní pro naše občany a jejich snížením přispět k přílivu investic a zvýšení tempa růstu. Nechci statisíce stránek nových a nových směrnic, které regulují vše od velikosti a pevnosti kondomů, až po přesný popis vozíků v supermarketech.

Sečteno a podtrženo, nechci, aby nám někdo ukrajoval z našeho, socialisty už dnes okleštěného prostoru svobody. Proto nejsem eurofederalistou!

/Vydáno ve sborníku CEVRO (LIBERÁLNĚ KONZERVATIVNÍ AKADEMIE)/

4) Topolánek doporučuje schválení LS v Senátu dne 6.5.09
výrazně kráceno:

Je to v našem životním, chcete-li NÁRODNÍM zájmu.

Cena za přijetí Lisabonské smlouvy je tedy v první řadě vyjádřena podřízením se společné politické vůli 27 vlád zemí Evropské unie. Je vyjádřena podřízením našich národních ambicí a aspirací, průniku národních ambicí a aspirací zemí, které mají i s námi půl miliardy obyvatel.

Lisabonská smlouva je v současné době realitou, žádné jiné řešení nebylo a není na stole.
Když říkám, že jiné řešení není na stole, míním tím, že na stole není ani "řešení" ve formě odmítnutí Lisabonské smlouvy. Dosáhli bychom pouze toho, že ona drtivá většina zemí, které si takovou úpravu přejí, by prosadila svou jiným způsobem, pro nás nepochybně ještě méně příznivým. Posílily by se totiž tendence na rozdělení EU na integrační jádro a periferii, což pro nás není výhodný model. Žene nás do sféry vlivu Moskvy.

Krach Lisabonské smlouvy by znamenal definitivní konec naší klíčové priority, jíž je další rozšiřování Unie. Řada starých zemí se ho obává, klade se zbytečné a zástupné podmínky a bez reformy institucí na něj nikdy nepřistoupí.

TEN ČLOVĚK POTŘEBUJE ZÁKLADNÍ VITAMÍN - IQ - JAKO SŮL...
  01.10.2009 10:43 :-)
 
janota je kalouskuv ritopich.
  01.10.2009 13:58 XXX
 
Ať je to jak chce, vůbec mu nezávidím. V takovém svrabu v jakém je republika v současné době ještě nikdy nebyla. Já bych na jeho místě rozpočet sestavovat nechtěl. Kde ubrat a kde přidat bych věděl, ale není politická vůle nic z toho prosadit.
PS.
Nesrovnávej prosím Janotu s Kalouskem. To je jako srovnávat vepřový řízek s kouskem flaksy. Janota nesestavuje první rozpočet.
  01.10.2009 19:47 drn
 
Kdo tam Janotu zvolil, že dělá taková rozhodnutí?
  02.10.2009 05:33 jarda
 
Kalousek, tak jako celá řada ministrů financí před ním, by nikdy bez Janoty státní rozpočet do kupy nedali. Kalousek navíc je všehoschopný hajzl. Není bez zajímavosti, že prvně se nechal ukecat do vlády až za ódésáků. Předchozí vlády věděly, že s Kalouskem jako ministrem vede jediná cesta. Do pekla. A také se tak stalo. Ale to je chyba ódésáckých hlupáků.
  30.09.2009 16:53 Libek
 
http://www.novinky.cz/diskuse?id=179285&articleId=/krimi/180319- loupezivy-policista-byl-okamzite-propusten.html§ionId=3

Jo Ivane, starý jsi nechal odejít kvůli tvé reformě a nabral jsi toto :-(( A bude hůř.....
Do pekla s tebou.
  30.09.2009 20:44 XXX
 
Je v pořádku, že ho vyhodili. Je to ostuda v policejní uniformě. Toto si vůbec nesmí policista dovolit a to ani v době krize. Je to neomluvitelný čin. Je dobře, že se na něj přišlo hned ze začátku, jinak té ostudy mohlo být možná ještě více.
Svůj díl na tom má i bývalý ministr vnitra Ivan Langer. Většinu starých zkušených policistů více méně donutil odejít a to co k PČR přišlo při jeho náborových akcích je děs a hrůza.
  02.10.2009 12:01 .
 
Souhlas, výsledek Langerova sběru z draze zaplacené náborové kampaně! Něříkám, že všichni, ale někteří jsou fakt případi a ještě jim dát do ruky zbraň :-(
  30.09.2009 15:20 A je to tady
 
Ministr Janota chce zrušit daňové osvobození výsluh policistům a vojákům, v rámci rušení daňových vyjímek.Více v tomto článku : www.tyden.cz/rubriky/byznys/cesko/janota-chysta-superdan-a-masak r-danovych-vyjimek_141026.html

Co na to odbory???????
Už aby byly volby!!!!
  30.09.2009 17:19 xxx
 
Tlučhubovi Kalouskovi s Janotou vážně už šiblo!!!:-/
  30.09.2009 19:54 spekulace
 
Ano, pan Janota o tom uvažuje, však to taky dal dohromady za minulé vlády společně s nenáviděným Kalouskem. Janota do této přechodné vlády byl navržen ODS, a jak všichni víme, tak ODS nikdy policistům, hasičům, vězeňské službě atd. nepřála, vždy co udělala, tak to vedlo k horšímu. On ten Janotův návrh nebude nikdy přijat, už byl 2x smeten ze stolu. Janota a takoví jako je Kalousek a spol. po řádných volbách v roce 2010 ve vládě nebudou, ODS nebo ta Kalouskova strana Top 09 vyhoří. A pak můžou vymýšlet různé kokotiny.
  30.09.2009 20:33 XXX
 
Nerad bych byl špatným prorokem, ale ten Janotův-Kalouskův návrh na zdanění výsluh, atd. by náhodou projít mohl. Myslíte si že se ČSSD bude bít za pár tisíc příslušníků ozbrojených sboru? Vždyť když na to přijde, tak nemůžeme nic dělat, protože demnostrace je málo a stávkovat nesmíme.
  30.09.2009 21:30 pro xxx
 
Neprojde, to jsem si jist. Janota je v přechodné vládě a ČSSD ( i KSČM ) nepůjde před volbami proti tomu za co, v době vlády ODS, bojovala. Každá strana bude potřebovat každý hlas a ono nás pár tisíc příslušníků ( hlasů ) je. Tohle je jen spekulativní výplod pana Janoty. Začátek krize ODS podcenila, tak Janota ( dosazen ODS ) se teď, když je pozdě, stébla chytá. Ono to totiž není jen o výsluhách policistů a vojáků od daní, ono v těch 40 návrzích, vypracovyných panem Kalouskem, jsou i položky týkajích se poslanců, senátorů a další věci a to by byli po skončení přechodné vlády tito zainteresovaní sami proti sobě. A proti sobě a proti svým zájmům nepůjdou. To jsem si jist na tuty. Vždyť si ty platy teď místo 20 procent snížili taky pouze o 4 procenta, chudáci. Já ten článek Janoty z HN dnes četl a už teď tam píše Bohuslav Sobotka (ČSSD), že nesouhlasí s tím, aby na těchto návrzích byli biti jen zaměstnanci. Nemá cenu dál o tom spekulovat, ale dnešní vláda a poslanecká sněmovna nemá na to něco schválit či zrušit, domluva je vyloučená. S pozdravem.
  01.10.2009 10:50 pro XXX
 
Jestli to začne platit,tak drtivá většina našeho oddělení se jim na zákaz stávkování vyse.e z vysoka.
  02.10.2009 12:06 xxx
 
Od ledna 2010 dělám jen to co musím ani o píď víc. Ze mě si nějakej černoprdelnickej kolaborant nebude dělat onuci.Za pracovní aktivitu si dám klidně do hodnocení nesmyslnýho cáru papíru "sebehodnocení" pro nějaký dvě blondýny z policejního prezídia, kterým je to stejně u pr...e, klidně nejhorší známku :-p
  29.09.2009 20:44 Stavy
 
jsou naplněny a může dojít ke generačnímu špuntu. Ještě bych udělal hloubkový audit a došlo by k poklesu stavu o 20%. (viz. některé složky, které po Schengenu měli být více redukovány a sami policisté tuto skutečnost přiznávají - jo přežít někdy službu je pořádná zabíračka. To by jsme se měli a žádná 4% by nemusela být.
  29.09.2009 20:55 Jo jo
 
pravda pane továrníku!
  30.09.2009 16:56 Libek
 
jo, jo....policisté z cizinecký by měli jít ukázat kolegům z hlídkové, jak se pozná padělaný nebo pozměněný doklad cizince. V této oblasti je u republikové policie nulová znalost. Bohužel....
  29.09.2009 20:26 Stavy
 
jsou naplněny a může dojít ke generačnímu špuntu. Ještě bych udělal hloubkový audit a došlo by k poklesu stavu o 20%. (viz. některé složky, které po Schengenu měli být více redukovány a sami policisté tuto skutečnost přiznávají - jo přežít někdy službu je pořádná zabíračka. To by jsme se měli a žádná 4% by nemusela být.
  28.09.2009 08:24 Íčko
 
Majitel rozestavěného domu v Hradišti na Teplicku v sobotu večer podle zjištění MF Dnes přichytil zloděje, kteří mu kradli stavební materiál. Vypravil se za nimi a zavolal policii. Šlo o romskou rodinu z nedalekého Lysce, jejíž členové na policisty, kteří přijeli případ vyšetřit, zaútočili s latěmi v rukou.
  28.09.2009 11:50 xxx
 
Zajímavé je, že na www.tn.cz je k tomuto článku zablokována diskuze, proč asi?! :-))
  28.09.2009 12:21 XXX
 
Ty opravdu nevíš proč je diskuze zablokovaná? Vždyť se v tom případě jedná o velmi utlačovanou menšinu v naší republice. Proto tak nebyl nikdo zatčen.
  28.09.2009 19:38 černý
 
Jelikož se jedná o tu "milovanou menšinu" tak se nic neděje, všechno je v pořádku. Kdyby se jednalo o bílého, tak to máš bleskově naděleno třeba ve zkráceném řízení. To je ten metr na všechny stejný. Bílí budou makat a barevný krást. Demokracie jako prdel.
  28.09.2009 22:03 XXX
 
Kolego tomu se neříká demokracie, ale dělba práce. Někdo pracuje a vytváří hodnoty a někdo krade. Tak to holt na tom našem kostrbatým světe funguje a to už od vzniku první lidské civilizace.
  28.09.2009 07:02 zpracovatel
 
odcházet včil, vlastně v roce 2011 jelikož průměr renty půjde do hajzlu....
  28.09.2009 08:15 pozdě
 
Ty už rentu nedostaneš. Renty byly správně podle starého zákona, to se ještě u policie makalo, podle nového už se žádné renty dávat nebudou. Není za co.
  28.09.2009 10:28 Degradovaný
 
Přesně tak.Rok 2011 je už pozdě.Až US vrátí paskvil 361 k přepracování do PS,tak se budeš divit o co všechno příjdeš.
  28.09.2009 22:09 XXX
 
for Degradovaný
Kolego o co myslíš že přijdeš? Vůbec o nic. Už aby byl paskvil konečně přepracován, ale ne poslaneckou tvořivostí, ale odborníky, kteří vědí o co vlastně jde.Naši opravdu DRAZÍ poslanci to už jednou posrali, tak doufám, že dvakrát neudělají stejnou chybu.
  29.09.2009 10:13 Karel
 
pro XXX
Tak naše odbory přepracují paskvil 361 a poslanci ho beze změny schválí,tak jsi to myslel?
Už to neber,ani ředěné!!!
  29.09.2009 18:56 XXX
 
for Karel.
Karle kdybych to bral, tak bych to co jsem napsal napsat nemohl. A protože to neberu, tak jsem pořád ještě alespoň trochu optimista a věřím, že i naši DRAZÍ poslanci mají občas světlé chvilky a odvedou pořádnou práci, za kterou si je velmi slušně všichni platíme.
  27.09.2009 15:39 Země tunelářů
 
Držme si klobouky jdeme s platy dolů.......
  27.09.2009 21:10
 
bylo načase!!!! za tu flákárnu.
  27.09.2009 05:46 zpracovatel
 
Zdravím, tak kolik zpracovatel půjde do mínusu? Na oddělení 1 typu tak počítám kolem 1.000 Kč čistého....?
  27.09.2009 08:25 prd
 
Jenom 1000 Kč,-? A pro ten litr takového zděšení?
  27.09.2009 09:18 Dušan
 
No uvidíme kolik to bude v reálu,ale počítám,že to bude víc než 1000,- Kč.Každopádně nebydlím u rodičů a starám se o ženu na mateřské,která se taky snižuje a ne jen o tisícovku.
Pro mě je i "pouhá" tisícovka takový ranec peněz,bez kterého se prostě neobejdu a začnu si asi přivydělávat na černo.
Jak se do lesa volá............
  27.09.2009 12:05 Dušane
 
jsi policista a určitě si ve službě poradíš,jak si vyrovnat plat a nemusíš makat nikde na černo :-)))

Jak se do lesa volá...
  27.09.2009 19:52 Dušanovi
 
Dáš pár pokut bez bločků a můžeš nechat manželku na mateřské třeba 4 roky. Však víš jak na to, néé?
  27.09.2009 21:11 Dušane
 
začni po sobě žrát eskrementy a vyjdeš!
  28.09.2009 11:52 .
 
http://aktualne.centrum.cz/finance/grafika/2009/09/25/kalkulacka -o-kolik-prijdete-kvuli-uspornemu-balick/?cid=648546 našel jsem nějakou orientační kalkulačku...
  26.09.2009 11:16 Íčko
 
V sobotu po půlnoci v Krnově policisté pronásledovali vozidlo BMW, které ohrožovalo bezpečnost silničního provozu a ujíždělo před policejní hlídkou. Na služebním vozidle měli policisté zapnutý modrý magnetický maják a při pronásledování používali akustickou signalizaci. Do prostoru mezi pronásledovaným a pronásledujícím vozem vstoupily na přechod pro chodce zpoza křoví dvě osoby," popsala incident policejní mluvčí Pavla Tušková.
  26.09.2009 21:49 xxx
 
Je to jednoznačně oboustranně veliká tragédie!
  27.09.2009 08:48 Nemyslíš? Zaplatíš!
 
"Bylo po půlnoci, odhadem tak čtvrt na jednu. Díval jsem se zrovna v televizi na Delona, když jsem pod okny uslyšel houkání, skřípění brzd a pak takovou zvláštní ránu, při které mi naskočila husí kůže. Běžel jsem se podívat z okna a už jsem cítil, že se stalo něco zlého,“ popisuje událost Bohumil Kralik, který bydlí kousek od nebezpečného přechodu.
Každý myslící člověk, pokud vstupuje na vozovku, se zastaví a zvláště tam, kde mu brání ve výhledu nějaké křoví. Policejní houkačku lze také stěží přeslechnout.
V každém případě, škoda mladého života.
  27.09.2009 19:57 pro Ičko
 
Já si myslím, že nějaké auto honit za cenu života je nesmysl. Zřejmě nějaký akční policista za volantem, s IQ houpacího koně. Kdyby ho nechal jet a nesmyslně za ním neletěl, mohla ta slečna žít a ten druhý nemusel ležet na ARO. Ať si to každej přebere jak chce, v tomto případě to byla nesmyslná nehoda.