Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  28.10.2005 19:56 z netu
 
Projev na demonstraci za Ernesta Zündela
28.10.2005 - (104 čtenářů)

VÁŽENÍ ÚČASTNÍCI, DÁMY A PÁNOVÉ,


dnes tu všichni stojíme spojeni jedním společným cílem, jedním posláním: vyjádřit svůj protest proti věznění politického vězně Ernsta Zündela.

ERNST ZÜNDEL BYL dva roky držen ve vazbě v Kanadě bez obvinění jako "hrozba pro národní bezpečnost". Nebylo mu ani dovoleno seznámit se s některými důkazy, protože byly označeny za tajné. Po deportaci do Německa mu bylo oznámeno, že čelí obvinění z popírání holocaustu, ale se spisem se ani on ani jeho advokát také dlouho nesměli seznámit. Je mu omezována pošta a kontakt se světem. To jsou jen některá práva, na které má podle Evropské úmluvy o lidských právech i podle německých zákonů nárok. Ale tato práva se v jeho případě nerespektují.

KDO JE ERNST Zündel a co udělal, že je tak nebezpečný? Okradl někoho? Zabil někoho? Nebo je to snad další z řady teroristů? Ne! Nic takového! Celý jeho zločin spočívá v tom, že šířil a publikoval své názory. Ano, pochybovat o jedné z dějinných pravd, která je v řadě zemí pro jistotu uzákoněná, to je v dnešních takzvaných demokraciích opravdový zločin. Záměrně říkám takzvaných, protože systém, ve kterém není zaručena svoboda slova a přesvědčení, je tyranií, ať už sám sebe nazývá jakkoliv.

VÝCHODNÍ EVROPA MÁ za sebou 40 let bolševického teroru. Tuto epochu jsme už považovali za překonanou, ale lidé jsou dnes opět zavíráni za svoje politické přesvědčení, případně za svůj pohled na určité historické události. Opět jsme svědky politických procesů. Názory se opět dělí na povolené a zakázané, schválené a neschválené, politicky přijatelné a nepřijatelné. A nemluvíme o žádné komunistické zemi obehnané ostnatým drátem, ani o žádné zemi třetího světa - mluvíme o zemích západního světa, které samy sebe označují za demokratické.

ERNST ZÜNDEL SE dopustil zločinu - vytrvale a soustavně popírá, že došlo k holocaustu. Ať už s tímto tvrzením souhlasíme nebo ne, jedno je jisté: pokud je jeho názor takový, má právo ho vyslovit! Svoboda projevu totiž musí být absolutní. Musí platit i pro názory zdánlivě bezcenné, škodlivé a hloupé. Pokud někdo bude tvrdit, že Země je placatá, můžeme se mu smát a označovat ho za blázna. Ale bude za to zavřen do vězení? To jistě ne. Názory Ernsta Zündela jsou prý stejně směšné a hloupé. Ovšem on za ně do vězení jít má.

VALNÁ ČÁST LIDÍ si bohužel vůbec neuvědomuje, jak se naše společnost každým dnem víc a víc přibližuje totalitě. Jde totiž o proces pozvolný a plíživý. Systém se snaží kontrolovat a špiclovat naše každodenní žití. V řadě západních zemí sedí v kriminálech političtí vězni. Stát nám svými zákony určuje, co je a co není pravda, co smíme a nesmíme říkat. Žijeme snad v době středověké inkvizice nebo v 50. letech budování socialismu? Ne! Toto je stav demokracie na počátku 21. století!

JESTLI V TAKOVÉ společnosti žít chceme, nebo nechceme, to záleží jen na nás. Záleží to na tom, jestli nebudeme k projevům zvůle státní moci nevšímaví a slepí. NEBUĎME LHOSTEJNÍ K osudu nevinného člověka v sousední zemi. I u nás existují tytéž totalitní paragrafy, za které jsou zavíráni političtí vězni v Německu. I u nás jsou některé názory a jejich šíření trestné. Proto musíme pozvednout svůj hlas. Toto není proces jednoho člověka nebo jednoho státu, toto je proces, který symbolizuje právo na svobodu slova pro celou západní civilizaci! Žít ve svobodné společnosti a přitom nesmět svobodně mluvit nelze. Buď svobodná společnost a svoboda slova, nebo nesvoboda slova a totalita. Nic mezi tím neexistuje.

DNES JE SOUZEN Zündel, zítra to můžete být vy a pozítří my všichni. Svoboda slova je naším právem. Boj za toto právo je naší povinností. Proto požadujeme okamžité propuštění politického vězně Ernsta Zündela a jeho plnou rehabilitaci.
  11.01.2008 20:49 Tragédie
 
Za pár let se z policistů stanou sociální případi jestli budou vládnout ODS. Vládní činitelé a podnikatelé si stanoví příjmy, ale střední vrstvu a důchodce ožebračí.
  11.01.2008 19:11 MAY DAY
 
MOR A NEŠTOVICE NA MODRÉ PŘEDSTAVITELE MOCI.
  11.01.2008 18:38 gv
 
Jak se můžeš ptát na výběrové řízení, kde je třeba vysoká, když její konec je ještě v nedohlednu, ale na zažádání o prověku je nejvyšší čas, čím dřív, tím líp.
  11.01.2008 17:51 Nasranej
 
Letos končím Policejní akademii, ale dle sdělení našeho personalisty se nesmím přihlásit do výběrových řízení, kde je požadavek vysoké školy a prověrky na utajované skutečnosti, neb nejsem jejich držitelem . Bohužel lidé na vysokých postech - třeba pan Koutný na policejní správě v Brně, mají výjimku. Pro ně zákon neplatí??!!! Zákon je přísný jenom pro nás dole.
  11.01.2008 18:29 SOS
 
Sbalit se a odejít dokud je čas.
  11.01.2008 18:29 xyz
 
Přihlásit se nemůže nikdo zakázat, ale ustanovit na funkci nelze, viz i pan Koutný, který byl zatím pouze pověřen .
Kdo má ambice pracovat ve funkci, kde je nutná pověrka na utajované skutečnosti, musí o tuto včas požádat, i toto mu nemůže nikdo zakázat. Ale takové základy by Vás, budoucí opory policie, měli na akademii naučit, nebo se mýlím ?
  11.01.2008 19:52 Mirek
 
Nasranej můžeš bejt, ale tak možná na sebe, protože jseš trubka.
  12.01.2008 07:30 jarda
 
To, že studuješ PA, ještě neznamená, že ji doděláš. A pokud nemáš prověrku, tak jdi třeba k šípku. No, nevím, nevím, zda s takovými lidmi, jako jsi ty, kteří nejsou schopni ani pochopit základní postupy, to ta PČR vyhraje. Jo, a ještě poznámku: Pravidla daná zákonem jsou nastavena takřka beze změn od roku 2003, kdy byl zákon schválen. To jsi skutečně nebyl schopen se do zákona podívat, ač nebyl ještě účinný? Budiž ti omluvou, že to neudělala velká většina policajtů a teď se diví. Jestli to není tím, že neumí zákonné normy číst.
  12.01.2008 10:15 jetojinak
 
pro xyz
Musím poopravit tvrzení ohledně prověrky. Vše probíhá tak, že řaditel musí prověrku určitého stupně povolit, jinak není prováděna.Takže když chci např. prověrku na "T",které jsem třeba i měl, tak mi krajský ředitel toto nemusí povolit a nepovolí, nestojí o stejně prověřené lidi jako on.Jediná možnost je žádat soukromě. To je moje zkušenost
  12.01.2008 12:44 xyz
 
Pro jetojinak, úplně v závěru potvrzuješ, že mám pravdu, neřekl jsem, zda žádat o prověrku služebním postupem nebo soukromě, máš pravdu, že cesta kterou jsi naznačil je jistější .
  12.01.2008 18:40 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
pro -jetojinak a xyz-
Kucíííí, sice nemám Bc, ani jiný titul(zatím), ale prověrku na nějaký stupeň utajení bych si chtěl zkusit nechat soukromě udělat, ať už případně pro současnou Policii, nebo i do "civilu", pokud odejdu. Na současné funkci jí sice nepotřebuji, ale NIKDY neříkej NIKDY, že? Dáte mi kluci radu na email, jaké jsou možnosti? Předem díííííky
  11.01.2008 14:07 Policejní Ferda <Ferda1961@seznam.cz>
 
Tak už to zas jede. Směny do 150 hodin zdarma. Nic mimořádného - dopředu plánované akce.
  11.01.2008 17:20 .
 
Jo jo rok s rokem se sešel a žádná změna!
  12.01.2008 13:45 Fasl
 
Musí být, hodně policistů odešlo, tak je ti co zbyli musí nahradit, a kdyby to šlo, tak né 150 hodin, ale 300. To je ten motivační systém.
  13.01.2008 13:48 §
 
pro "Fasl"
Jen nech být, ono těch 300 zelených v původním socdem. návrhu zákona o služebním poměru bylo. Takže v tomhle směru buďme rádi (ač to zní blbě), že nám tam zůstalo "jenom" těch 150 hodin, které byly i v předchzím zákoně. Něco jiného je ovšem jejich využívání dříve a nyní.
  13.01.2008 16:10 majkl <majkl.medved@seznam.cz>
 
for "fasl"
Možná si to už dobře nepamatuji, ale myslím, že s navrhovanými 300 h mělo zárověň dojít k navýšení platů v průměru cca o 8.000,-kč
  13.01.2008 16:15 jj
 
Přesně tak, u nás na Ochranné službě se stále plánují služby nad rámec měsíčního fondu, k tomu se jde občas na přesčas. Jen aby se zajistil běžný výkon služby, žádné mimořádky. Jelo se takhle už loni celou druhou polovinu roku a teď to pokračuje. Koho z "managementu" to se*e, že jo.
  13.01.2008 22:34 §
 
Majkle,
možná, že teď jsou policejní platy V PRŮMĚRU vyšší o více než 8.000,- Kč. Ale to je právě ono - V PRŮMĚRU.
  10.01.2008 22:02 XXX
 
Policie prodává svoje auta.Konkrétně západočeši.
http://www.centralniadresa.cz/cadr/cadr04004Prepare.do?znackaInz eratu=10912110NZ01
  11.01.2008 13:52 Fery
 
Další zajímavý odkaz:
http://aktualne.centrum.cz/analyzy-a-specialy/rocenka2007/10-rij en.phtml
;-)
  10.01.2008 21:40 Zahálka
 
Z projevu pana Topolánka: "Až budeme rušit stavební spoření, až budeme rušit podporu hypotečního spoření nebo hypoteční úroky nebo penzijní spoření, až budeme rušit výhody pro policajty, až budeme rušit výhody atd. Já to rád udělám, my jsme na to připraveni. Já chci vidět, kolik poslanců, ne koaličních, kolik našich poslanců pro to nakonec zvedne ruku. Já pro to udělám všechno a to je ruka podaná Vlastimilu Tlustému, protože tudy vede cesta ke zjednodušení daňové soustavy, to už není o sazbách, teď je to o výši pojištění a o daňových úlevách. "
To jsem zvědav kdo u PČR zůstane. Možná že by to skutečně chtělo nějakou rzantní akci. Možná že by se mohl NOSP probrat a uspořádat nějakou protestní akci a nebo, když se do toho bojí jít, tak by mohl požádat o pomoc Eurocoop, který v minulosti sliboval pomoc. Myslím že doba kdy s pořád jen vyjednávalo už je nenávratně pryč. Přece se nedá pořád čekat na to až nám všechny výhody seberou.
  11.01.2008 18:29 Schimanski
 
Mistr Topolánek by to vysvětlil určitě tím, že je vše překroucené a že reagoval v napjaté atmosféře dotěrných dotazů, které nějaká hlupák předkládal bez toho, aby je pan chytrý předem znal.
Na druhou stranu je to jasný důkaz toho, kam politika ODS směřuje. Pamatujte na to při dalších volbách !
  13.01.2008 16:20 jj
 
NOSP je rád, že je rád, ten pro nás nic neudělá. Existuje jen aby se neřeklo, že nemáme odbory, ale v podstatě do ničeho nemluví. Čest klukům, kteří založili UBS a loni byli vidět, ti se snažili celou situaci u PČR posunout k lepšímu.
  10.01.2008 20:02 Policajt
 
Necháš nám vůbec nějaké výhody???
  10.01.2008 20:41 !!!!
 
Ano. Pokud hraješ dobře tenis.
  10.01.2008 19:56 Polda
 
Ať si jde p.Langer zkusit noční o víkendu na hlídkovou někam do 100000 města. A ať je v třetí platové třídě.
  10.01.2008 17:35 bez motivace
 
Policistům vzali co mohli a jestli jim hrábnou na to poslední co tady zůstalo, tak tu nezůstane nikdo, pouze nováčci a cizí státní příslušníci.
  11.01.2008 08:58 Petr
 
Sloužím teprve rok a už teď má plno mých kamarádů v civilu větší hodinový plat než já,když připočtu našich 150 hodin do zelených.Nedělej prosím z nás nováčků tupé ovce,které neumí počítat.