Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  03.08.2005 18:48 máca
 
Dobrý den pane Langere, myslel jsem, že už nebudu muset psát, ale po přesčtení vaší společné odpovědi, kde nacházíte selhání policie a politiků mi to nedalo.
To, že téměř všichni političtí odpůrci zákroku PČR srovnávají zásah s přecházením chodce na červenou, to už jsem si zvykl, ale od Vás, jako inteligentního muže s právnickým vzděláním, bych to nečekal. Přece sám dobře víte, že žádná taková situace nejde srovnávat s ničím jiným, než s takovouto obdobnou akcí. Proč to nesrovnáte se zásahem PČR proti odpůrciMMF v Praze. Vždyť ti také jen projevovali svůj názor a působili drobnější škody!! Mě tedy osobně rozčílilo to, že z úst některých polituiků zaznělo, že "technaři", kteří jsou obviněni z t.č. útoku na veř. činitele se jen bránili, resp. napadali policisty v sebeobraně. No to snad nemůže z úst vypustit ani ratardovaný jedinec v celoživotní ústavní léčbě. To potom nemusíme mít policii, ale bandu samozvanců a domobranu, či jiné spolky, které nemají oporu v zákoně. Ale budu přesnější a zareaguji na vaše body 1 až..
Selhání č.1/- jaký jeden mrtvý?? Vy máte k dispozici materiály, ze kterých je toto zřejmé? Já mám pocit, že taky lžete, vždyť není věc vyšetřena a podle dosavadního šetření vše nasvědčuje tomu, že byl sražen nájkladním vozidlem u silnice! Ctěte tedy presumpci neviny a nepřikládejte si toto !k dobrému". A ti ranění?? Je mi jich upřímě líto, ale kdyby pokynů policie uposlechly, nebyl by ani jeden raněný.

selhání č.2/ - zkušenosti z předešlých let právě PČR velely zasáhnout radikálně, copak si již nevzpomínáte na slova politiků /nevím jestli i Vaše/, že policie měla zasáhnout, že jen bezmocně přihlížela viz technopárty z předchozích let/. A toto se děje neustále, využíváte PČR k politikaření, nejen vy, ale i ostatní politici. Kdyby jste se o práci policie více zajímal, nemohl by jste říct, že PČR věděla o akci a nepřipravila se. Copak nevíte, že místo konání je do spol. chvíle tajné?? A proč asi, že?? Proč nevyzvete veřejně tuto skupinu lidí, aby si např. pronajala Strahov apod. Vše by bylo v poklidu.

selhání č.3/ Vážně si myslíte, že kdyby PČR zabránila vstupu na pozemek, že by se nic nedělo?? Máte dojem, že ty tisíce lidí by se otočilo a v klidu odešlo?? Nejste přece tak hloupý, došlo by k mnoha lokálním potyčkám na různ. místech, střety by se rozmělnili a akce by měla daleko horší kontrolu a tedy i následky.

selhání č.4/ - zde se sice nechá spekulovat o vhodnosti tohoto zásahu z hlediska jeho zvládnutelnosti, ale přece - v demokratickém státě je třeba vůli st. orgánů respektovat a až poté si stěžovat na nezákonnost apod. Jenže, zkuste se na setkání s aktivisti CzechTeck zeptat, jestli znají význam slova demokracie, nejspíš si ji pletou s anarchií. Tedy abych byl přesný, organizátoři asi ne, ale 95% účastníků. Vysvětlete jim tedy, že osobní svoboda jednoho končí tam, kde začíná osobní svoboda druhého!!!

selhání č.5/ a6./ - v tomhle jste přeci všichni stejní, doufám, že naleznete společnou řeč a přijmete třeba nový, nebo novelizujete stávající zákon tak, aby k těmto věcem již nedocházelo. Udivuji se tomu že spousta "tanečníků" se rozčiluje nad tím, že někteří policisté nemají identifikační číslo apod., ale proč nemáme zákon, který by trestal ty, kteří mají na těchto a podobných akcích zahalené tváře, proč asi?? Aby je snad policie nemohla identifikovat??? Vždyť přece jen "PŘECHÁZÍ NA ČERVENOU"!!!!
  30.10.2008 21:50 Rentiér
 
Dneska jsem čestl na tn.cz, jak se Langer dušuje, že nikdo z jeho rodiny nic z vnitra nezprivatizuje. No, je pravda, že tolik realit jako íčko nemám, ale v realitách dělám poměrně dlouho na to, aby mi bylo jasné, že kouzlo "smlouvy o budoucí smlouvě kupní" jistě zafunguje.
  30.10.2008 22:10 Pavel
 
Se ti divím,že ty bláboly od Íčka ještě čteš
  30.10.2008 21:42 bída
 
Zastavme modré zloděje a tuneláře!
  30.10.2008 23:08 Ale JAK ?
 
Každá rada dobrá!
  30.10.2008 21:41 podraz
 
Je to v háji odchází velké množství lidí, evidentně likvidují tento sbor.
  30.10.2008 18:10 Bolek
 
Renta má být až po 20 letech 15% a zdaněná. Již teď je na nejnižší úrovni v EU.!!!!!!!!!!! Zlatý komunisti!!
  30.10.2008 20:05 Karel
 
jo,jo něco takového se chystá.............
  31.10.2008 13:51 Rentiér (30)PČR
 
Je vidět že nevíš o čem mluvíš protože zák.č.100 měl trochu jinou rentu.To zdanění nás určitě ale nemine.
  31.10.2008 15:08 rentiere
 
a o jakém zákonu 100 je řeč? Když řekneš "a", řekni i "b",
  31.10.2008 15:22 MC
 
na nejnižší úrovni EU, navíc nevím o státu v rámci EU, kde by podlehála dani z příjmů. Ikdyž možná se blízká na lepší časy a třeba si to zákonodárci neuvědomují - v rámci odstranění vyjímek má dojít ke změně v tom, že tzv. superhrubá mzda bude hrubou mzdou, což znamená s případnou účinností takové novely nárust ze dne na den o 35% a možná by pak s tím šlo spojovat i nárust základu v souvislosti s výpočtem výsluhového příspěvku. Z Výše daně z výsluhového příspěvku pak bude možné usuzovat, jestli je to výhodnější nebo ne??
  31.10.2008 17:08 Rentiér (30)PČR
 
Jednalo se o Zákon 100/1970 Sb. – O služebním poměru příslušníků SNB
Znění platné od 01. 01. 1971 do 19. 09. 1991
§ 111

(1) Příspěvek činí
a) 20% služebního příjmu, jestliže příslušník konal službu ve
Sboru národní bezpečnosti po dobu nejméně 15 let a dosáhl věku
alespoň 40 let, a pokud jde o výkonného letce nebo
o příslušníka ve funkci zvláštní povahy nebo zvláštního stupně
nebezpečnosti, bez ohledu na věk;
b) 30% služebního příjmu, jestliže příslušník konal službu ve
Sboru národní bezpečnosti po dobu nejméně 20 let nebo ji konal
po dobu kratší, ale podílel se na intenzivní výstavbě Sboru
národní bezpečnosti a dosáhl věku alespoň 45 let.

(2) Příspěvek podle předchozího odstavce nesmí však překročit
částku odpovídající maximální výši částečného invalidního důchodu
účastníků odboje.

(3) Příspěvek se zvyšuje účastníkům odboje; o toto zvýšení
může být překročena hranice stanovená v odstavci 2.

§ 112

Příspěvek se vyměřuje z posledního hrubého měsíčního
služebního příjmu příslušníka před skončením služebního poměru
nebo, jestliže je to pro něj výhodnější, z jeho průměrného hrubého
měsíčního služebního příjmu za posledních pět kalendářních roků
před skončením služebního poměru.
Tak ho srovnej se z.č.186/92 Sb. a 361/2003 Sb. A netvrď že byl lepší?!
  02.11.2008 21:43 honza <j.j.havel@seznam.cz>
 
Ano, je to tak s tím příspěvkem z let 1971-1991, jenže dříve byl u všeho stav velmi velmi stabilní (či spíše setrvalý) - dnes přijde během několika měsíců vyšší inflace a renta se opravdu rychle znehodnocuje, a to nemluvím o poloviční valorizaci a dalších rizicích, které nastartovali modroptáci - např. reformu stavějí na střední a nižší třídě a bohatým ještě dávají dárky - no není to k smíchu válcovat média, že např. desítkám tisíc učitelů přidali 500 mil, když 1 člověku (šéf polostátního podniku ČEZU -M.Roman) dají odměnu 700 mil. a tento z tohohle balíku pošle synkovi - V. Klausovi mladšímu na pražské gymnázium dar 100 mil..... Dříve měl příspěvek podstatně větší hodnotu pro řadového rentiéra, než dnes (u dnešních "zasloužilých" funkcionářů je to ovšem o něčem úplně jiném).
  30.10.2008 17:09 rentier
 
tomu parchantovi nestačí poloviční valorizace a ted vymýšlí tohle
  30.10.2008 17:08 max
 
Ožebračování policistů pokračuje, modří tuneláři likvidují sbor dokonale.
  30.10.2008 16:43 MAZEC
 
MANŽELKA SVAZÁKA LANGERA BUDE V DOHLEDNÉ DOBĚ KUPOVAT LÁZEŇSKÉ STŘEDISKO MV U LUHAČOVIC.
  30.10.2008 18:53 XXX-pravý
 
To už tady bylo, Přečti si odkaz pod nickem Hnus ze dne 29.10.2008 18:46.
  30.10.2008 14:13 Zdanění výsluh
 
http://www.novinky.cz/clanek/153142-ministerstvo-chce-zdanit-dal si-prijmy-a-pohrbit-stravenky.html
  30.10.2008 14:26 robot
 
Neslyšel už někdo, že by se mělo prodloužit přechodné období o další 3 roky?
  30.10.2008 14:37 robote...
 
...proboha co to meleš? Lhůta je daná zákonem a do toho teď nikdo nebude rejpat. Takovéhle otázky nepokládej.
  30.10.2008 15:35 Rentista
 
robote... slyšel
  30.10.2008 15:48 robote
 
Já to taky slyšel,ale s tím,že se má i prodloužit doba na nárok na rentu /20let/
  30.10.2008 18:52 XXX-pravý
 
Pošlete toho Kalouska do PEKLA. Jak může takový hříšník běhat po tomhle světě. To co na nás na všechny chystá to je do nebe volající sprostota. Už aby si ho ten čert odnesl.
  29.10.2008 20:13 pčr
 
Tak v čele policie stojí už také generál. Jmenoval ho Klaus na oslavě vzniku republiky. Za co to bylo to nikdo neví :-)
  29.10.2008 23:05 XXX-pravý
 
Raději to ani vědět nechci. Mohl bych se hodně nas..t a trefil by mě šlak.
  29.10.2008 18:46 hnus
 
MANŽELKA PANA MINISTRA LANGERA BUDE KUPOVAT V NEJBLIŽŠÍ DOBĚ LÁZEŇSKÉ POLICEJNÍ STŘEDISKO U LUHAČOVIC-KRÁSNÁ PRÁCE PANE MINISTŘE!
  29.10.2008 19:27 XXX-pravý
 
4 hnus
Jo jo je třeba ještě rychle využít všechny možnosti, jak co nejvíce ze státního koláče ukousnout a to podle hesla když nemůžu já, tak alespoň manželka. HANBA pane ministře, velká hanba. Chce se mi z toho zvracet.
  30.10.2008 08:51 :-(
 
a kdo myslíte, že koupil AO Radlice?????
  30.10.2008 15:36 Clusoe
 
Nezáviď , čák pan MV si to jistě zaslouží.