Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.04.2005 22:51 Franta
 
POCTETE SI JAK PRACOVAL PAROUBEK!

http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2200/obsah/09.htm

Veselé hospodaření Rady Zastupitelstva h. m. Prahy

aneb senátorské volby o ty nejlepší

Senátní kandidát - náměstek ing. Jiří Paroubek



Motto:

Velký a neohrožený bojovník

za práva Pražanů,

pokud to ovšem je

v jeho prospěch?



A/ Morální profil

Ing. Jiřího Paroubka:

l/ Ve svém oficiálním senátorském životopise ing. Jiří Paroubek píše, že od roku 1976 ? 90 pracoval jako ekonom v manažérských funkcích. Pokud je mi známo, žádné ?manažérské funkce? za bolševika neexistovaly. To by to soudruzi našemu ?managerovi? hned hezky vysvětlili a určitě by na to dlouho nezapomněl. Byly jen nomenklaturní funkce, spadající do kádrové nomenklatury výborů KSČ různých stupňů, na které mohl dle kádrového klíče, tedy ne podle vzdělání, osobních vlastností, pracovních výsledků a zkušeností, ale na základě politické spolehlivosti, dosazovat příslušný výbor KSČ pracovníky podle svých představ. Pro malé funkce ? místní výbor KSČ, pro důležitější funkce okresní, krajský nebo celostátní ÚV KSČ. Pokud je dnes známo, ing. Jiří Paroubek dělal hlavního ekonoma v ústředí pražského podniku Restaurace a jídelny (RAJ). Pak je skoro úplně vyloučeno, že by tuto významnou nomenklaturní funkci, spadající pod Okresní výbor KSČ, mohl zastávat nestraník !?? Čím pak by si asi takový nestranník mohl získat takovou důvěru KSČ, že ho OV KSČ dosadil do takové funkce?! Takže kandidát ČSSD na senátora ing. Jiří Paroubek nám něco ve svém životopise opomněl říci, anebo měl napsat ? já, hrdina, jsem nikdy nevstoupil do KSČ (nebo StB). Byl jsem doma ve vnitřní oposici, tak, aby to o mně nikdo nevěděl. Navenek jsem předstíral svůj souhlas s komunistickou diktaturou a sovětskou okupací, Antichartou, prvomájovými průvody, Vzornými vojáky, Brigádami socialistické práce a podařilo se mně takhle soudruhy oblafnout a dostat se už roku 1976 do vedoucích funkcí, které jsem už po celou dobu neopustil. Domnívám se však, že ani takhle to s největší pravděpodobností nebylo, a to především vzhledem k jeho dalšímu racionálnímu a vysoce oportunistickému, nebo chcete-li pragmatickému, chování.



B/ Jednání ing. Jiřího Paroubka, v roce 1990 zakladatele ČSSD(b), jako oposičního poslance v zastupitelstvu hlavního města Prahy -

Jeho vystupování a jednání bylo vždy velmi uvážlivé, aby si moc nerozhněval vládnoucí stranu ODS a ODA na velké radnici - avšak také ? aby si na druhé straně nerozhněval spoluoposičníky. Ve všech větších kauzách, které propukly díky oposicí předpokládaným a odhaleným zlodějnám a zločinnému jednání vedení pražské radnice /ODS + ODA/ - se držel hrdinně stranou. // Toto zločinné jednání, vyloženě nevýhodné pro Prahu a její občany, ovšem zákonně nepostižitelné, bylo umožněno předchozím zrušením nebo neexistencí zákonů popřípadě naprosto špatnými zákony, často dokonce přijatých bez jakýchkoli sankcí za jejich porušení, které zase dodala a obhospodařuje vyšší parlamentní složka, která u nás schvalování zákonů ovládá. Totiž ODS a její geniální vůdce a největší ekonom světa všech dob. Od r. 1992-2000 ovlivňuje cca z 95 % schvalování všech zákonů. Nyní prostřednictvím oposičně-koaliční smlouvy, dříve v koalici s ODA a ČSL.

Nejdůležitější špatné zákony: Zákon o obcích, Obchodní zákoník, zrušení nedbalostního trestného činu v Trestním zákoníku, neexistence Správních soudů - vše zcela záměrně.

Zákon o obcích ? podle něho smlouvy za obec uzavírá pouze Rada zastupitelstva ? TAJNĚ A NEKONTROLOVATELNĚ (!!!), ne celé zastupitelstvo, demokraticky volené, a to veřejně a před zraky všech občanů, které to zajímá a kteří si všechno a všechny ze svých daní platí!!! Správa města a hospodaření v městských akciových společnostech je plně v moci Rady zastupitelstva a jí dosazených ? opět bez souhlasu demokraticky voleného zastupitelstva a možnosti jakékoliv kontroly z jeho strany ? jejich lidí. Opět tajná jednání. Tyto a. s. pak mohou uzavírat pro město naprosto nevýhodné smlouvy s podezřelými partnery a za podezřelých okolností, které pak v plném rozsahu zaplatí občané ze svých daní ? viz níže.

Nedbalost, dokonce ani tu zcela vědomou a zřejmou, poškozující zájmy města a jeho občanů, nelze dle stávajících zákonů trestat a rozhodnutím Správního soudu špatné smlouvy zrušit ? když tento Správní soud ještě není ani zřízen ? již l0 let!!! Všichni to vědí a dle toho se ing. Jiří Paroubek a jeho lidé tiše a ?pragmaticky? chovají.



Pokud však šlo o prokazatelně nepodstatné věci

Paroubek hřímal z tribun jako Robespierre?



Ukážeme na příkladech, jak vypadalo jednání ing. Paroubka v pro město a jeho občany nejdůležitějších záležitostech, kde šlo o stamiliony a miliardy z kapes daňových poplatníků.

Byli jsme spolu v dozorčí radě Dopravního Podniku h. m. Prahy, když vypukl finanční skandál ? nákup nových vozů pro pražské Metro, bez výběrového řízení, protokolárně uzavřeného původní výběrovou komisí. Toto výběrové řízení se táhlo 3-4 roky. Najednou RADA zastupitelstva h. m. Prahy a vedení Dopravního podniku h. m. Prahy vytáhlo z klobouku vítěze - Konsorcium ČKD soudruha ing. Jiřího Marouška ? byli spolu v jednom baráku. Stalo se to l2. července 1995 na Valné hromadě ? tvořené právě Radou zastupitelstva h. m. Prahy a jí podřízeným vedením Dopravního podniku h. m. Prahy... Navíc zvolili datum prázdninové, aby nemohla na př. dozorčí rada Dopravního podniku protestovat ? protože ta o prázdninách nezasedá. Rozhodli smlouvu podepsat do měsíce, tedy daleko před koncem prázdnin (!!!). Cena 8-9 miliard. Platby předem!!! Zuřil jsem, že to je banánová republika a PODVOD NA OBČANECH ZA 8 MILIARD!!! //Ekonomický dopad viz dále v textu //



Kandidát na senátora ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom a komunistický ?manager?, OPOSIČNÍ POSLANEC, člen dozorčí rady Dopravního podniku, přitom ani nehlesl ? jako by byl s nimi domluven. Nebo si jenom náš hrdina nechtěl pro své voliče-daňové poplatníky pálit prsty? Pro Prahu a její obyvatele to však byl bohužel poslední hřebík do finanční rakve?

Když však chlapci z vedení Dopravního podniku, bez výběrového řízení, zvýšili odměnu smutně proslulému advokátu JUDr. Tomáši Sokolovi za vybírání pokut od neplatičů jízdného v MHD ? ze 4 milionů na l6 mil. ročně ? řval jako lev, že to je předem dohodnutý podvod ? což opravdu byl (Dopravní podnik i Magistrát mají přitom svá vlastní velká právní oddělení!!!) ? ale hospodaření Prahy tato částka ani v nejmenším neohrozila. Ani Radu zastupitelstva si tímhle gestem rozhněvat nemohl?



Můžeme dále pokračovat s přehledem vysoce výběrového mlčení ing. Jiřího Paroubka, vedoucího ekonoma, komunistického ?managera?, opozičního zastupitele a senátorského kandidáta ČSSD



Matra ? zabezpečovací zařízení na Metro. Původní smlouva, dle výsledků výběrového řízení, které Matra vyhrála, na cca 800 milionů. Doplňky ke smlouvě cena zvýšena, už mimo jakékoliv výběrové řízení, na tisíc sedm set milionů. Rozdíl 900 milionů z peněz daňových poplatníků, více jak 100% původní ceny? Smlouva to tajná (!!!) a hodně vypečená. Vše platit předem(!!!). Penále maximálně 5 % z ceny(!!!). Možnost reklamovat pouze do 4/98, ale zkušební provoz přitom skončil až 6/98(!!!). Tohle uzavřel buď naprostý šílenec nebo to spíše bylo velmi dobře podplaceno. Jenom maličkost. Jeden čas bylo dokonce zakázáno tuto zabezpečovací automatiku používat a dělalo se to ručně // viz důkazy //. A senátor, opoziční zastupitel, člen dozorčí rady? Mlčel vždy jako ryba?



PRVNÍ MĚSTSKÁ BANKA - ztráta města z podvodných úvěrů ? cca l,5 ? 2 mld. Možná i víc, kdo ví a hlavně, kdo má zájem to vyšetřit? Zde má dnes ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města životní šanci prokázat, na čí straně stojí.



Privatisace podniku Pražské vodárny a kanalisace a. s. ? podvod století. ? Ztráta města a tedy jedině a pouze občanů je v tomto případě cca 5 mld. Hlavní zásady úspěšného podvodu: Vzniknou 2, někdy i 3 akciové společnosti. Jedna městská a té zůstanou trubky a druhá soukromá, vlastnící 66% akcií a ta bude vodu od občanů kasírovat. Městu zůstane jen 34 % . Mezi společnostmi uzavřená smlouva je samozřejmě jako obvykle tajná. Mají ji hlídat lidé, určení ? jak jinak ? RADOU. Po zkušenostech, co umějí, hlavně tajně, tito lidé provádět a co se dnes děje na podobném principu například v SAZCE ? tak tihle to opravdu budou za nás dobře hlídat, kontrolujíce sami sebe!!! Nejdříve si rozdají všichni l00 ? 500 tisícové platy a co zbude, půjde možná do oprav vodovodních a kanalisačních rozvodů!!! (Podrobnosti viz. N.N. 18/2000).



Použití 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh pod Strahovským tunelem ? místo, aby se daly na Metro, či hlavně na stavbu mostu u Bohnic pro Prahu 8, aby tamní obyvatelé konečně nemuseli přes střed města !!! Podle mne to byl jen fakturační podvod a práce neodvedena. Nebo úplná hloupost, protože tyhle pruhy budou třeba tak za 20-30 let. Senátor, komunistický ?manager? a ekonom k tomu mlčí?



Židovské hřbitovy ? versus garáže pro mocipány podvodně privatisované České pojišťovny ex soudruhem a ex ministrem financí Ivanem Kočárníkem (ODS). Další podvod a 400 aut v centru Prahy pro zhoršení životního prostředí. Zároveň zničení unikátního hřbitova z ll. století. Senátor - ticho.



Smlouva na reklamu - s J.C. Decaux ? podvod na Prahu a občany od Rady vedené primátorem Koukalem (ODS) a spol. Smlouva na 25 let ? bezplatná !!! Město přitom ještě platí proud!!! Postaveno cca l.800 reklamních poutačů, některé bez stavebního povolení. Nic se neděje, vše ohlídáno. Pokuty žádné. Zkuste si to občánkové Vy !! Ztráta města na nájemném cca 7,5 miliardy !!! Ing. Jiří Paroubek, senátor, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, oposiční zastupitel za ČSSD ? ticho po pěšině.



Smlouva na parkování, opět jak jinak, s francouzskou firmou ? Evropark Praha a.s. Ti Francouzi musí mít zřejmě zvláštní kouzla ? že ano pane Koukale a Šveci. Investice nikoliv přinesená do podniku francouzskou firmou, ale placená ze zdejší půjčky a z pražských tržeb. Kdo této soukromé firmě hlídá neplatiče? Přece Městská policie!!! Pozemky poskytlo město zdarma - Tržby vybírá Europark a až uplatní své luxusní potřeby, tak něco dá i městu. To se to podniká Frantíci ? což. Zkuste tohle někdo udělat jako Čecháček ve středu Paříže ? to byste pane letěli!!! A co na to všechno hlavní ekonom, komunistický ?manager?, opoziční zastupitel ČSSD a senátor? Senátor TICHO. Možná dobře zaplacené?



Tak to bylo páni Občané několik ukázek toho, jak ve městě hospodařila a hospodaří ODS pod vedením primátora Koukala a jeho náměstků ? Volte je dál, bude Vám prima!!! A jim taky. Ale hlavně pan Velký manažér ekonomiky, opoziční poslanec za ČSSD, člen dozorčí rady a kandidát na senátora tohle všechno neviděl, nepostřehl, neslyšel - ale hlavně, nikdy proti těmto lumpárnám nic neudělal!!!

To je opravdu ten pravý muž, který bude tvrdě neohroženě a zásadově hájit zájmy občanů-daňových poplatníků před zlodějnami a okrádáním?



C/ Činnost ing. Jiřího Paroubka jako Náměstka primátora pro finanční politiku města:

Hned na počátku jeho působení došlo ke ztrátě l40 milionů pro městskou pokladnu. Dal totiž pozdě příkaz k nákupu // o cca 2 dny // 72 milionů EUR, a ty zdražily o 2 Kč ? takže ztráta l40 milionů. Uvádíme neověřenou zprávu a teorii ? dobře informovaní zlí jazykové tehdy tvrdili ? vzhledem k tomu, že má velké známosti v bankovních kruzích, předem věděl, že kurs koruny vůči EUR výrazně klesne. Po dohodě jako náměstek primátora pro finanční politiku města pozdržel nákup 72 milionů EUR, nechal ?bokem? nakoupit EUR před devalvací koruny a městu byly prodány po devalvaci o l40 mil. dráž. (Technologie této ekonomicko-politické operace, provedené Českou národní bankou (ČNB) pod vedením Josefa Tošovského, je podrobně popsána v NN 21/2000, strana 09). Vzhledem k úspěšnému a beztrestnému vytunelování nejméně 17 bank, dozorovaných bankovním dohledem ČNB a celé řady fondů v téhle republice podnikajících ? viz např. poslední známý případ Komerční banky, vytunelované ruskou státní mafií o 8 miliard Kč, to zase tak špatná teorie nebyla. Ovšem dokázat by ji musela policie, nejsou-li stopy po l8 měsících už odborně zameteny. A také zda by chtěla a uměla to, neboť jak známo, u nás žádný bankéř už 10 let moc pevně ve svém křesle nesedí a přesto ani jeden z nich není ve vězení. Aspoň já o žádném nevím!!!

Jinak - tím, že si otevřel vrátka svým mlčením a jednáním ve výše uvedených kauzách, byl přijatelný pro ODS ? i když ta právě proti socanům MOBILISOVALA. Proč ovšem proti takovým ? to opravdu nemusela.

Stal se tedy za odměnu z poslušného oposičního poslance ČSSD náměstkem primátora, zvoleného za ODS. Navíc náměstkem pro finanční politiku města!!! A z titulu své nové funkce potom bezpochyby, jak veřejně slíbil svým voličům, velmi rázně vystupoval proti největším radničním lumpárnám, na kterých se předtím sám přímo nebo nepřímo podílel... Uvedeme zde několik ukázek jeho rázného a nekompromisního postupu proti podvodníkům na ochranu zájmů prostého občana-daňového poplatníka:

l/ Vozy Metra ? z městské pokladny zaplaceno cca 2 mld. předem (!!!). Město za to dostalo pouze ? slyšíte dobře ? jednu pětivozovou soupravu, navíc od dobře vytunelovaného ČKD. To se to pane TUNELOVALO za peníze pražských občanů, že, soudruhu Maroušku??? Vzhledem ke všem těmto souvislostem pak vůbec nepřekvapuje podivná úloha superkomunisty a superkapitalisty Jiřího Marouška a jeho ?protikomunistického exilového? bratra Miloslava Marouška, blízkého spolupracovníka prvního předsedy ČSSD(b) profesora Horáka, připraveného a importovaného z USA, v naší polistopadové politicko-ekonomické historii. Budeme citovat z materiálu, věnovaném původně ministrovi vnitra Mgr. Stanislavu Grosovi a jeho kolegyni a spojenkyni z pražské organisace ČSSD poslankyni JUDr. Petře Buzkové, evidované jako spolupracovnice StB, zveřejněném v NN 19/2000, strana 02: ?Dva krásní lidé, Stanislav Gross, stejně jako jeho kolegyně Petra Buzková (naši nejpopulárnější politici, které podle svých vlastních slov ?udělal politiky? už koncem roku 1989 kalifornský velkoobchodník se sovětskými diamanty Miloslav Maroušek, shodou okolností poctivý bratr privatisátora a exmajitele ČKD Jiřího Marouška, jenž svým hospodařením způsobil dluh, převyšující údajně 24 miliard Kč, které zmizely Bůh ví kam?), v začátku své poslanecké kariéry dostali, jako svobodní, přednostně přidělené luxusní velkoplošné byty na pražském sídlišti Barrandov. Smlouvy zněly na dobu neurčitou a jen tvrdý nátlak médií je oba přinutil ke změně na dobu mandátu?. Jak je vidět, stále neomylně platí ?rovný rovného si hledá??

Proti tomuto podvodnému nákupu jsem tvrdě vystupoval a jednal. Důvody : V současné době jezdí v pražském metru celkem 504 ruských vagónů ? jiné nejsou a tyhle budou jezdit po renovaci ještě dalších 30 let!!! V té době se nabízela možnost koupit cca l00 stejných vagónů za 350 milionů. Oproti 8,5 miliardám směšná částka. Vzhledem k tomu, že by byly stejné ? stejné by byly i jejich opravy, modernizace a náhradní díly atd. A když nemáte na mercedes, musíte také jezdit ve Favoritu!!! Ale to by tam nesměli mít ředitelství ve stejném baráku a ČKD vést soudruh Jiří Maroušek!!! Kam pak asi ty své 2 miliardy od města všude dával ?? Do jakých asi kapsiček???

Touhle transakcí se dostala Praha do počínající spirály zadluženosti, která se pod vedením zkušeného komunistického ?managera? a dnešního náměstka pro finanční politiku města ing. Jiřího Paroubka pořád prohlubuje a on ji řeší stále narůstajícími půjčkami, které mají dosáhnout ve finále l7-l8 miliard ? čili skoro celý rozpočet Prahy. Díky této politice je už dnes Praha v situaci, kdy není schopna svoje půjčky, nabízené jejímu vedení bankami ze všech stran a možná vůbec ne nezjištně, průběžně splácet. S velkými potížemi se zatím snaží splácet alespoň úroky z těchto půjček. Bankéři nic neriskují. Praha má tolik majetku v budovách a pozemcích, že za babku získají cokoli, o co projeví, v případě neschopnosti města své dluhy splatit, zájem.

Kdyby měl náměstek a senátor trochu více zájmu a možná i odvahy, měl by z titulu své funkce náměstka primátora pro finanční politiku města navrhnout potrestání aktérů této kauzy!!! Odvolat je z funkcí. Tohle se přeci ve slušných státech dělá a tady je podezření hodně silné. To by však senátorský kandidát musel mít sám čisté ruce a svědomí? Trestněprávní Imunita, spojená s funkcí senátora, má v tomto případě zřejmě cenu zlata?



2/ Městská banka. V ní vládli od roku 1995 dva šibalové. Jeden se jmenoval Vlastimil Hadraba (1951) a byl gen. ředitelem a předsedou představenstva. Zároveň však, což velmi tajil ? byl ve vedení dalších l7 firem (!!!). Povedené, což?! To se to pak poskytovaly úvěry!!! Další dobrák a předseda dozorčí rady - byl primátor Jan Koukal (1951). Jinak z demokraticky zvolených zastupitelů, s výjimkou ODS, nebyl ve statutárních orgánech Městské banky nikdo (!!!), dokonce ani nikdo z koaliční ODA. Až na jaře 97 ? asi jako skrytý začátek oposičně ? koaliční smlouvy ? ex ministryně kontroly, několikrát podezíraná ze spolupráce s komunistickou StB, která v letech 1990-92 neukontrolovala rozkradení majetku komunistické strany a jejího Socialistického svazu mládeže, ing. Květoslava Kořínková, dohodla /zpráva kuloárů/, že do Městské banky byl RADOU dosazen prof. Věnek Šilhán, původně z Obrody socialismu, pak z ČSSD. Objektivně však musíme říci, že nejhorší úvěry a šibalské kšefty už byly v té době dávno hotové. Měli ho tam tedy spíš jako rukojmí, že to vedli dobře, zejména pro jeho autoritu. Na druhé straně i on si tam taky pěkně zobnul. Pro bývalý n. p. Preciosa, kde byli v dobách komunistické diktatury a sovětské okupace vězněni političtí vězni a nuceni v otrockých podmínkách vyrábět pro komunisty broušené sklo pro vývoz na Západ, kde byl po 17. listopadu předsedou představenstva, zajistil úvěr l00 milionů, což moc košér taky nebylo. Těžko jim tedy mohl cokoli vyčítat. Choval se v principu stejně jako oni. Působením prvních dvou výtečníků přišlo město o cca l,5-2 mld., které musí zaplatit a splácet z daní, které vybírá od občanů Prahy na úplně jiné věci. A co proti tomu všemu podnikl náš komunistický ?manager?, náměstek primátora pro finanční politiku města a senátorský kandidát za ČSSD? Vůbec nic!!! Místo veřejné potupy viníků či podání trestních oznámení za tunelování majetku města na adresu zodpovědných politiků a ?managerů? ing. Jiří Paroubek prohlásil: ?Ta ztráta ? to byla taková doba?? Volte ho občané!!! Není věc, kterou by vám nedokázal zdůvodnit?



3/ Prověřit, kam se podělo 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh Strahovského tunelu: Kdo ty práce zadával, kdo je přebíral, kdo podepisoval faktury(!!!). Co se tam vůbec dělalo??? To ovšem našeho senátora, náměstka primátora pro finanční politiku města, absolutně nezajímá. Takovými drobnostmi se zabývat nehodlá?



4/ Při rozhodování o každé investici, hrazené z rozpočtu města, zajistit ? když ?otcové města? odmítnou udělat veřejné a veřejně kontrolovatelné výběrové řízení a zašmudlí to, pak alespoň nechat udělat nejméně dva nezávislé posudky, co by měl připravovaný projekt skutečně stát. Ne, jak je tomu dosud, aby si firmy ceny samy diktovaly. Na to náš senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města rezolutně: Tohle se dělat nebude!!! Ostatní socani s ním souhlasili. Asi věděli dobře proč? Tito lidé opravdu pečují o město a jeho občany, své voliče, radost se podívat, což?? Poslední výběrové řízení na dostavbu města se zdá být podezřelé dokonce už i radniční oposici a ta je chce konečně nechat prověřit ? nejlépe přímo policií. Tak, to je zatím poslední zpráva. O výsledku vás budeme informovat.



Čili shrnuto: Ztráty města, způsobené zvýšením nákladů v důsledku zločinného jednání RADY zastupitelstva h. m. Prahy, které jsme zde uvedli a ještě další, o kterém jsme vás zatím ještě neinformovali plus špatné smlouvy, jsou cca 5-6 miliard Kč. Ztráty v neuskutečněných tržbách, utrpěné v důsledku špatných smluv, jsou vyčíslitelné částkou cca 8 miliard Kč. Tedy celkové škody, způsobené městu a jeho obyvatelům RADOU h. m. Prahy, dosahují částky l3-l4 miliard Kč, což je v současné době právě o 3 mld více, než nyní činí půjčky, přijaté RADOU od bank na zakrytí jejího špatného a zločinného hospodaření. Je nutné vyšetřit, kam a na čí konta zmizely tyto miliardy. V každém případě tohle všechno už dnes musí splácet obyvatelé Prahy ze svých daní, které jsou vybírány na zlepšení života obyvatel města?

Proto si musí město pořád půjčovat(!!!) - pane primátore KASLE (ODS). To si račte ověřit. A pane náměstku primátora pro finanční politiku města Paroubku (ČSSD) ? s čím vy vlastně kandidáte do senátu, Vy chlapci koaliční???!



Nejhorší ze všeho je však parazitní finanční strategie finančního náměstka Paroubka, kterou uplatňuje pro Prahu na základě analogie s některými jinými městy. Zde tuto finanční strategii máte: Vídeň, Mnichov, Praha a další města provádějí audit kategorie A. Pak si mohou na svůj obrovský městský majetek (pozemky, budovy) půjčit cokoliv a kdykoliv. Avšak tato města půjčky nesplácí a na splátky si zase půjčují. Takže prakticky nesplácí nic ? jen úroky. Je to takové Paroubkovo ? PERPETUM MOBILE. Půjčka se tedy vlastně nesplatí nikdy. A tohle má být pro Prahu nejlepší řešení. Je tohle uvažování ekonoma, podnikatele a správce svěřeného obecního majetku nebo příživníka a podvodníka??? I kdyby se však půjčka postupně splácela, vyplývají z této půjčky, ostatně jako z jakékoliv jiné půjčky, velice negativní záležitosti.

Tato finanční strategie a z ní vyplývající nesplácené a zřejmě už nesplatitelné půjčky je velice špatná cesta. Je špatná v tom, že jenom úroky z tak velikých půjček činí l,5 mld. ročně. I se splácením této částky má Praha potíže. Tyto peníze padnou, bez užitku pro město a jeho občany, do zisku bank, aniž banky hnou prstem a aniž cokoli riskují. Majetku, kterým za poskytnuté půjčky bankám ručí, mají města zatím většinou dost? Z těchto peněz, vynaložených na nekonečné splácení naprosto zbytečných úvěrů, vybraných z daní daňových poplatníků, se tedy ve městě nic nepostaví a nikomu z občanů se nepomůže. Jen BANKÉŘI dále ztloustnou ? ti mají vždycky málo! Kdo jim ovšem zajišťuje bezrizikový příjem 1,5 miliardy Kč. ročně, na úkor města a jeho občanů, ten může být naopak velmi dobře odměněn ? kdo ví ?? Pro občany jsou to peníze vyhozené do vzduchu a místo POTRESTÁNÍ VINÍKŮ a HLEDÁNÍ RESERV ? jenom další půjčky. Velmi nevýhodné pro město a jeho obyvatele, velmi výhodné pro banky a ty, kteří s nimi tuhle hru hrají?

Zatím je zadlužení města 11. mld., naprosto zbytečně, jenom díky vytunelování Prahy její RADOU, o kterém jsme psali výše a toto zničující zadlužení má vzrůst o dalších 6 na l7 mld., což je prakticky rozpočet Prahy na celý rok. Těchto dalších 6 miliard má údajně být právě na nákup vozů Metra, které se daly koupit za 300 milionů(!!!). Teď zdůvodňuje náměstek Hejl, že musí dostat odměny, neboť jezdí po Evropě kupovat vagóny. I do Ruska chytrák nakonec jel, i tam vagóny nakupoval. Kdyby mě tenkrát poslouchal a nezesměšňoval stávající vagóny, nemusel cestovat. To by si ovšem nemohl procestovat Evropu, nedostal by odměny a cesťáky. Možná od někoho i lecos jiného!!! Nejlepší na celé kauze s vagóny byla skutečnost, že se tehdy ODS a její náměstek Hejl tak báli pravdy, že hlasovali proti vystoupení ing. Kaliny, ředitele Škody Plzeň, na zasedání zastupitelstva h. m. Prahy, aby tam za žádnou cenu nemohl před poslanci nepromluvit. Opravdoví demokraté, jednak k pohledání, jednak za všechny naše peníze!!!



Z Á V Ě R



Když jsem kandidátovi ? finančnímu náměstkovi Paroubkovi říkal, že další půjčka 2 mld. pro město, ve skutečnosti pro teď už soukromou společnost Pražské vodovody a kanalizace je naprosto zbytečná vzhledem k tomu, že voda, která se při dobrém hospodaření a se ziskem dodávala po mnoho let za 2,5 Kč/m2, byla během 2 let zdražena z cca 20 na 30 Kč/m2 ? tedy o 50 %, ačkoliv inflace činila za tutéž dobu jen 8 % a tedy tržby vzrostly bez jakýchkoliv tomu odpovídajících investic o l,3 mld. a nejdou z kapacitních důvodů proinvestovat (jak vidno z uzavřeného mostu Čechova, nelze rozkopanou Prahou už teď projet) a že tyhle peníze se ve vodárnách ztratí jako v černé díře vesmíru //Kontroluje to naše známá ex ministryně kontroly ing. Kořínková !!!// - řekl mi:





?LIDI TO ZAPLATÍ?.



TAK HO VŠICHNI VOLTE

JE TO URČITĚ VÁŠ ČLOVĚK . . .



Aleš Moravec

privatizační komisař

člen Zastupitelstva 94-98

e-mail: alesmor@post.cz
  21.07.2008 20:38 kolaps
 
Pomáhat a chránit, aneb jak za včasu odejít a žít s čistou hlavou.
  21.07.2008 20:02 firevlkvm
 
Katko,prosím Vás,běžte založit odbory do supermarketu.Tady přispívejte,až budete o práci pod neministrem něco vědět. Jinak je to pouhá exhibice,...
  21.07.2008 20:38 Katka
 
....zatím nemám v plánu, děkuji za radu.
  21.07.2008 15:41 Antiodbor
 
Katko, fandím Ti, je tu konečně někdo, kdo dá ufňukánkům co proto. Katka policejním prezidentem :-) !!!
  21.07.2008 18:20 Katka
 
Díky za hlas:), dá někdo další? Co takhle GPS do aut a za ucho kameru? To by se teprve vidělo, kolik z vás dělá práci jak má. Samozřejmě, že vás nehážu do jednoho pytle, ale to je jedno, protože ti co pořádně makají, tak nemají čas si tady brečet.
  21.07.2008 22:46 Kačko
 
GPS v autě máme, ne proto, abych Vám mohl rychleji pomoci, ale abych mohl býti lépe kontrolován a hlídán a to i zpětně. Kameru v autě také mám, ale ne proto, abych zaznamenal piráty silnic, ale abych měl další zodpovědnost za svěřený majetek, protože kamery nakupoval trouba a 19 z 20 nefachčí. Pokud Vás trápí další specialitky naší práce, stačí se zeptat, jistě rádi odpovíme :-)))))
  22.07.2008 22:35 Jarouš
 
Katko. Ty o policii nevíš vůbec nic. Jak můžeš navrhovat GPS do aut a kamery za ucho, když je policie v takovém stavu, že není na lepidla na lepení doručenek, sponky na sešívání papírů, výměnu prasklých žárovek a toaletní papír na utírání ................ a další pomůcky. To všechno si policisté kupují ze svého, aby mohly pracovat a tedy pomáhat a chránit a nejen tebe. Znáš jiný pracovní obor nebo zaměstnavatele, kde si zaměstnanci kupují za své peníze nářadí, aby mohly pracovat? Já ne. Langer dělá, že se nic neděje, ale situace je chvilku před kolapsem. Policie je zvenku huj, ale uvnitř fuj.
  23.07.2008 17:01 Jarouš
 
Omlouvám se za hrubku. Ve slově mohli (zaměstnanci) má být měkké i. Nechte mě, už jsem si dal facku raději sám ............
  24.07.2008 11:40 Jarouši
 
stačí zvednout prdel z kanclu a jít si to nafasovat, ale vy přesto nicnedělání ani nevíte, kde máte sklad takových věcí. Máte prachy na všechno a všechno máte(od sponky na papíry až po PHM), jediný co nemáte jsou schopní vedoucí pracovníci, kteří si neplní tak jak by měli. Ono totiž dokud to nepotřebují sami, tak je jim to volné. ....asi tolik k věci
  24.07.2008 18:47 Jarouš
 
Nemáš pravdu. Když jsem se ptal na lepidlo, bylo mně odpovězeno, že neni a mám to zkusit v lednu 2009. Telefonoval jsem do skladu v březnu 2008. Mám k tomu něco dodat? Prostě když to není, tak není ani kde fasovat.
  24.07.2008 19:13 Jarouš
 
Jo a ještě něco ty modrý chytrolíne. Když jsou limity na benzin, tak je to asi také neschopným vedoucím nebo že jsou policisté blbci a nevědí, kde jsou pumpy? Kdepak nejsou prachy a všechno stojí za starou bačkoru. Když je všeho dost a všechno je tak skvělé, tak proč je policie firmou, od které odchází nejvíce zaměstnanců (není myšleno v počtech, ale v %)?
  21.07.2008 11:26 rentiér-25 let v přímém výkonu. <Ilona.Markova.@volny.cz>
 
Zdravím všechny poctivé lidi v této malé zemi. Jak to tak pročítám, nálada u policejního sboru je na nule, pak to bude nejspíše do mínusu. Velevážený pan Kalousek chce zdanit výsluhy, jak se zde dočítám. Jestli toto provedou, tak se policejní sbor, hasičský sbor, rozpadne úplně, věznice se budou bouřit, bachaři nebudou. Toto by byla další kapka neúcty k této skupině občanů ze strany zákonodárců. Jsem v civilu třetím rokem, všude se musí makat. Kdo se práce nebojí, tak ji lehce nalezne. Dá se slušně vydělat. Dělám u firmy, kde neexistuje, aby se neproplácely soboty, noční příplatky, přesčasy. Schválení paskvilu z.č. 361/2003 je zlegalizování okrádání státního úředníka, neúcta k příslušným profesím. Znám mnoho bývalých kolegů, houfně odcházejí do civilního sektoru specialisté, kriminalisté, zkušení policisté z přímého výkonu. Též nováčci procítají a odcházejí též ve zkušební době. Proč asi. Je sice pravdou, že průměrný plat u policie ČR je cc 30000,-Kč hrubého, ale kdo jej má. Měly se zachovat všechny příplatky dle zákona č. 186/92 Sb, proplácet cestovní výlohy a solidní ubytovnu pro mimopražské, jak to bylo dříve, zvednout platy policistů v přímém výkonu, třeba rizikový přípatek cc 3000-5000,-Kč, snížit počet velitelů, tudy vede cesta. Za posledních 10 let odešlo zbytečně desetitisíce zkušených policistů, též hasičů, bachařů, mohli jsme sloužit třeba do důchodu, nevyhodily by se zbytečně desítky miliard korun za výstroj, výzbroj, studie, hlavně za zkušenosti a policejní ujm. Jsme prostě bohatý stát. Snížit stav policejních velitelů a posílit přímý výkon. Pak by byla policejní práce, hasičská profese, a další perspektivní, nebylo by co řešit. Za současných podmínek se nedá v klidu sloužit, protože je velká nejistota, zda vás nevylijí za každou maličkou. Toto je velice důležité. Každá profese má svá specifika. Poslanci , senátoři si nekřesťansky přidávají na platě, mají několikrát větší příspěvek na dopravu, než je plat řadového policisty. Pak to má ve státě vypadat. Rozepsal jsem se, ničeho nelituji, nechci zde brečet, v civilu se mám dobře. Jestli se nepřepracuje paskvil, který by vyhovoval policejní , hasičské práci, a dalším, vývoji společnosti, tak to vše nedobře skončí,.Je ostuda státu, že se náboruje jenom několik policistů pro Prahu.Kolik jich zůstane po náboru po 15 letech sloužit, proč asi. No přece nejistota. Policisté nechtějí nekřesťanské peníze za službu, ale důstojné podmínky pro službu, jistotu v práci, též ostatní složky, kterých se toto týká.Přeji bývalým kolegům lepší podmínky pro práci, jistotu, dejte na sebe ve službě pozor, nikdo Vám nic nedá. Jako rentiéři jsem též v civilu nadále legálně okrádání, poloviční valorizace, v ochranné době souběh nemocenské a výsluhového příspěvku, můžete pracovat třeba 5 let v civilu, přijdete o práci, stejně Vám na Úřadě práce dají rozdíl mezi výsluhovým příspěvkem a 2,5 x násobkem sociálního minima, tedy pár korun v podpoře v nezaměstnanosti.Toto si stát ošetřil již v v roce 2005 patřičným zákonem. Tedy další diskriminace za další poctivou práci proti civilnímu sektoru. Další chuťovky, tedy když jste již v civilu . Například se nás valorizace výsluhového příspěvku v srpnu 2008 netýká, jenom důchodců, vypočítáno z pevné částky. Toto mohou nadále provádět, a výsluhový příspěvek za několik let bude dobrý tak pro lepší nákup do Kauflandu. Tuto jistotu ať nabídnou elevům k policejnímu sboru a dalším, koho se toto týká. Odešel jsem dle starého výše citovaného zákona, stát mění pravidla hry k horšímu. Kdo závidí peníze policistů, hasičů, bachařům, může si to zkusit. Přeji všem hezký den, více sluníčka a tepla v tomto létě, bezpečnou cestu na dovolenou a zpět, na silnicích, viděl jsem hodně neštěstí. Zdravím všechny poctivé lidi bývalý policista por Marek Ladislav z České Lípy. Na provokatéry zde na webou nereaguji, jsem si vědom, že se jedná o veřejný web.
  21.07.2008 12:19 Klik
 
Jenom dotaz, co jsi udělal pro to, aby k tomu nedošlo. Odvolal jsi se proti pol. valorizaci, co toto http://www.pravoaspravedlnost.estranky.cz/ , co pol. veterán , ale ne Nosáckej nebo je možné , že postupuješ na vlastní triko a nebo máš info, že to je všechno dle práva, nebo spíše nepráva vprrrr? Třeba jsi pro to něco udělal tak sorry, ale když se z desetitisíce rentiérů odvolá hrstka 50 lidí, je to smutné a vypovídá to o nejednotnosti. Někdo přeci musí mít z řad rentiérů blíže k dobrému právníkovi. Takhle si budou zase dělat co se jim zlíbí.
  21.07.2008 22:09 martin
 
Máte pravdu rentiére, ale vysvětlujte to například "takové" Katce, která chudák nemá "páru" co služba obnáší. Pro každý stát a režim je moc špatné, když se rozpadají bezpečnostní sbory, ale to obyčejní lidé pochopí až sami budou potřebovat pomoci. Ten služební zákon je paskvil, který upekl Bublan s Langerem (Langer ještě ten paskvil zvýraznil reformou, která odradí i ty, kteří viděli v této nelehké práci své poslání).
  20.07.2008 19:53 na dně
 
POLICIE VE SRAČKÁCH JINAK SE LANGROVÁNÍ NEDÁ POPSAT.
  20.07.2008 06:15 jarda
 
Jo, vážení. Již jsem to někdy někde napsal, ale opakování je matka moudrosti. Langer mi silně připomíná Štrougala. Ten, když byl ministrem zemědělství, tak nebyly brambory. Pak byl ministrem vnitra, tak zas nebyli policajti. Langer začal od ministra vnitra, policajti nejsou. Pokud mu ještě někdo někdy svěří nějaké ministerstvo, ptám se, co pak zas nebude?
  20.07.2008 19:55 KRIZE
 
Devastace policie pokračuje, mladí nemají zájem o tuto práci a již po pár měsících po shlédnutí výplatních pásek odcházejí o dům dál.
  21.07.2008 12:20 Klik
 
Musím konstatovat , že u nás se tak neděje i když je 5% nezaměstnanost.
  21.07.2008 13:57 pánové,
 
je mi líto, ale má zkušenost z praxe je trochu jiná. Mladičký, nyní již kolega, byl necelý jeden rok bez zaměstnání, evidován na úřadu práce, poté co neuspěl (práci za "velký peníz" mu tam nesehnali) tak to zkusil sám u policiie a dnes je mladým policistou na OOP. Sice pracovně, jako plnohodnotný parťák pro služebně starší, nic moc, intelektuálně bohužel totéž, ale zaplnil jedno prázdné místo na oddělení PČR, on je spokojený, každého 15-tého dostane plat a je mu jedno jak velký je, uživí ho a je spokojený. To že nic neumí, nemá zájem o službu, a žádné zkušenosti, že služba s ním je pro služebně staršího náročnější (zkušenější zajišťuje chod služby a hlídá ve službě ještě jeho) je mu jedno a jde mimo něho. Ale je to další 1 kus a jedna prázdná tabulka je ku spokojenosti vedení PČR zaplněna.
  21.07.2008 14:02 pánové a ještě
 
dodatek, není jistě jediný, občas sleduji stránky "policista" a zjišťuji, že jemu podobní se pohybují (písemně) i tam a nejde o jeden případ. Tak se nebojte, náhrada za odcházející se jistě najde, otázkou je jak zkušená a jak věci prospěšná, i když výjimky potvrzují pravidlo, že??
  18.07.2008 22:12 Tady je to konečná!
 
Informace z jednání s vedením MV ? 16. 07. 2008

Dne 16. července v době od 15:15 do 16:00 hodin se uskutečnilo jednání vedení NOS PČR (M. Štěpánek, P. Tomek) s ministrem vnitra Ivanem Langerem a 1. náměstkem Jaroslavem Salivarem. Setkání navazovalo na body, projednané dne 10. 07. 2008.


Vývoj služebních příjmů v roce 2009 ? zástupci odborového svazu předložili požadavky na navýšení objemu služebních příjmů na rok 2009 a odůvodnili je zásadními argumenty ? vysokou inflací v roce 2008, nesystémovostí rozdělování navýšených prostředků do mimotarifních složek, které nelze aplikovat donekonečna a které může zcela zdeformovat systém odměňování, a nedobrou personální situací u policie.


Ministr vnitra sdělil, že ani na rok 2009 nepočítá vláda se změnou tarifních tabulek nejen u bezpečnostních sborů, ale v celé rozpočtové sféře díky snaze stabilizovat státní rozpočet. I pokud by teoreticky byly prostředky k navýšení tarifní tabulky, její konstrukce by vyžadovala dlouhý časový úsek a její aplikace by v roce 2009, kdy bude realizována reforma policie, vyvolala další organizační a personální problémy, obdobně jako po nepřipravené aplikaci zákona č. 361/2003 Sb. v roce 2007. Bude tedy nutné zodpovědně konstruovat novou tarifní tabulku pro rok 2010, a to i ve spolupráci s NOS PČR.


Vedení NOS PČR s tímto nesouhlasí zejména z důvodu možného prohloubení personální krize, kdy peníze nejsou jediným, ale jedním ze stěžejních důvodů. To zejména s ohledem na vývoj personální situace, kterou je třeba řešit již v roce 2009, nikoliv 2010. Vedení odborového svazu bude v této otázce jednat i s ostatními odborovými svazy bezpečnostních sborů.


Personální situace v Policii ČR ? v návaznosti na předchozí bod obě strany konstatovaly, že personální situace v policii je nepříznivá a je možné předpokládat její prohloubení koncem roku 2008 a v roce 2009 v souvislosti s koncem účinnosti přechodných ustanovení zákona č. 361/2003 Sb. Ministr vyzval vedení odborového svazu ke spolupráci v řešení této otázky. Ze strany vedení NOS bylo konstatováno, že se na vývoji personální situace kromě stránky ekonomické výrazně podílí nedobrá nálada. Tu mezi policisty způsobuje několik dalších faktorů, zejména opakující se případy porušování právních předpisů a profesní etiky. Ministr vnitra zopakoval, že je nadále otevřený k řešení podobných případů, které však musí zodpovědně a objektivně posuzovat příslušní služební funkcionáři, není možné, aby je řešil on sám.


Ministr vnitra navrhl zrealizovat další diskusní fóra (otázky ? odpovědi) za účasti MV na podzim roku 2008 tak, aby zejména řadoví příslušníci PČR měli jistotu, že se jejich podněty hodlá vedení Ministerstva vnitra zabývat.



Okopíroval jsem to na stránkách NOSP.
  19.07.2008 07:00 ***
 
Ivanovi a vládě to pořád nedochází. Tak tedy co chtějí ať mají. Vyndáme žádosti ze šuplíků a přemístíme je na jiné stoly.
  19.07.2008 20:00 Bruno
 
Nepočítejte s nějakým navýšením platů, protože Policii chybí nyní kvůli tomu imbecilovi, který se chce stále ukazovat 1 miliarda na ty jeho blbý recepce a drahý auta. Pžedpokládá se spíše snižování platů(netýká se manažerů) nebo rušení tabulek(opět se netýká manažerů). Teprve jsme v polovině roku a už se dělají finanční opatření,která budou stéle tvrdší.
  20.07.2008 01:04 Máca
 
Ivane Ty jsi vážně nenormální.
  20.07.2008 13:26 šmoula
 
Máca je kokot a to zejména ten v Soběslavi.
  20.07.2008 22:47 XXX-pravý
 
Kolegové Ivanovi to už dávno došlo, ale asi jemu i jeho kamarádům tento stav vyhovuje. Nechci se ho zastávat, ale ani Ivan není všemocný a musí poslouchat nadřízené.
  18.07.2008 14:43 may day
 
Katka zřejmě neslouží pod MUDr. Langerem hrobařem české policie, protože jinak by věděla jaká atmosféra tu vládne a kolik lidí odchází !
  21.07.2008 18:35 Katka
 
Pleteš se milý hochu. O atmosféře u vnitra vím dost a ti co odcházejí, tak jim přeji, aby si našli slušnou a dobře ohodnocenou práci, byli zdraví a spokojení. Oni totiž mají rozum a uvědomili si, že brečet nemá cenu. Teď už se jen budu opakovat - buď to chceš dělat nebo ne!!!!! A když se ti nelíbí u vnitra, tak to můžeš změnit jedině jenom ty a věř, že je to strašně jednoduché, jenom najít odvahu. Takže hodně štěstí...
  22.07.2008 08:01 Klik
 
Myslím, že toto je pravdivé.
  18.07.2008 11:01 Pavel
 
Tak už na to konečně přišli?

http://www.novinky.cz/clanek/145263-u-policie-je-sefem-skoro-kaz dy-zjistil-audit.html
  18.07.2008 14:44 odchody
 
Odcházejí i šéfové, takže kolaps na všech frontách.
  18.07.2008 07:51 Katka
 
Co tu pořád brečíte fízlové, tak tu práci nedělejte a jděte jinam, kde Vám bude lépe. Sami se tu pořád srovnáváte s okolím. Ono to asi až tak zlé nebude, co? Je to věc volby. Jinak se můžete chodit vybrečet do kostela k farářovi.
  18.07.2008 08:02 Milan
 
Tebe, krávo, omlouvá jediné, a to, že nevíš, co všechno ta práce obnáší.
  18.07.2008 08:42 Jirka
 
Áááá..., Ošklivka Katka zabrousila na stránky!
  18.07.2008 08:59 Bořek Stavitel <borek@japan.rf>
 
Hej my tu pracu musime dělat ty dylyno,mi nic jyneho dělat neumyme.Kde by nas zaměstnaly?Až tě potkam,tak ty dam pokutu jako krava.
  18.07.2008 12:52 Katka
 
Jooo, to je přesně ono, jenom si tam léčíte svoje komplexy. Začněte už něco dělat. Sedět v kanceláři nebo stát u silnice bych viděla tak za 12000 Kč/měsíc hrubého.
  18.07.2008 13:47 Pro Katku
 
Až bude mít polda 12 tisíc hrubého,tak už tady opravdu nikdo nebude.Ale ty nemusíš mít žádný strach,protože taková tma,aby tě někdo znásilnil nikdy nebude
  18.07.2008 14:56 ...
 
Hezky jste se vybarvili poldíci.Stačí do vás malinko píchnout a hned je vidět vaše slušnost. Chudáčci.
  18.07.2008 14:58 Ronin
 
For Katka
V kanceláři sedíme, že zpracováváme NTČ a to vloupání do vozidel, sklepů, koláren, rodinných domů, případy domácího násilí a další věci. Určitě se tam neflákáme a nepopíjíme tam kávu jak si většina naivních a závistivých občanů jako jste Vy myslí.
Jinak k té silnici tak všem jako jste Vy bych přál si stoupnout v dešti, mrazu -20 a tropickému vedru 33 st. C na dvě hodiny na tu silnici. Dále Vám doporučuji si vyzkoušet řídit dopravu u dopravní nehody, kdy tato činnost je nebezpečnější jak zatýkání nebezpečného pachatele. On totiž český řidič a to zejména ženy musí sledovat nehodu a ne co se děje před jejich vozidlem a pokyny policisty berou spíže za to, že polda na silnici protahuje.
Jinak stále probíhá nábor tedy spíše sběr tak si to pojďte vyzkoušet, protože kdo nezažil nemůže posoudit a co Vás nezabije to Vás posílí.
  18.07.2008 21:29 aa <aa585@seznam.cz>
 
for katka,
ten kdo fňuká,tak ten má svou práci rád a nemůže se smířit s tím, kam situace u PČR spěje.Nábor skutečně není nábor,ale sběr v civilu se neuplatnících lidí a každý občan se musí bát, jak jednou bude zajištěna bezpečnost,třeba i ta tvoje.Policejní hlídky,které v současné době potkáš na ulici,se skládají z jednoho předškoláka,kterého zaučuje policajt,který má sotva půl roku po škole a věř tomu,že o policejní práci stále ještě neví nic.No když Langer myslí,tak ať žije jím často chválená GENERAČNÍ obměna!
  20.07.2008 13:29 katka
 
.....utřu vám slzy. Je to dojemné:)
  20.07.2008 15:59 Robocop
 
Pro Katku
Slzy nám utírat nemusíš, ale spíš se modlí, aby se situace zlepšila. Jinak ti doporučuji si pořídit zbraň, pořádného hafana a černý pásek v karate, protože díky nové době na včasnou pomoc hlídky PČR můžeš zapomenout.
  21.07.2008 10:54 Robocope
 
.... černý pásek v karate už dávno mám, psa radši nechtěj vidět a zbraň?? ve střelbách jsem možná lepší než ty ..... stačí? už přestaň s brekem a urážkami? "ubrečený policajt-ubrečená děvka",...bez takových bude nejen pro mě líp
  21.07.2008 21:23 Robocop
 
Za prvé nebrečím a za druhé jsem nikoho neurážel. Já už jsem své ideály u PČR pohřbil a jenom čekám až budu mít 10 let a končím.